ωσηdєяѕтяυcк;
Vas Happening?

Welcome to my pink + purple blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my site? Read the story back here :)

Text Me Maybe.
Don't give me an email, but your URL whatever that. Facebook, twitter, or anything.

Sweetheart.


100% Copyright by Farah Wahida.
Powered by Blogger.
Best view in Google Chrome.
Untittled

Assalamualaikum semua =) Sihat tak harini ? Hihi , ape buat tuh yunkk ? Hmm , harini bosann gilak ! Taktahu nak buat ape . Last last teringat nak update blog . Hihi . Okay okay :D Korang cer tgok blog aku , ade yg berubah kan kan . Heee , aku ubah lah ^^ . Semakk sgt blog aku tuhh #okayakumengaku . HAHA =P . Hmm , aku kan rajinn #eeeuuwwgeliakubaca . Lepas edit blog kawan aku , terus edit blog aku nii haa ^^ . Okay okay . Noww straight to the topic okay ^^ !


Heee , pejam celik pejam celik tak sangka kan dah 17 hari kita puase =) Korang ade tinggal tak puase ? If ade yg tak tggal lagi tuh , baguss lah ^^ Hihi . Haaaa , korang dah buat perncangan for raya nii ? Ngeee . Barang barang semua dah beli ? Hihi , kite dh beli baju raya , kasut raya , shawl for raya nnti . Hihi , kuih raya kite tempah jeh . Haa korang pulak ? Amacam ? Kuih raya buat keh beli ? Ngeh ngeh , sorry bnyk tnya lah pulokk =P . 


Auchhh >,< Tak sabar nak rayaaaaa ! Hmm , tapi kan kan , tahun nii , tahun pertama kite raya tanpa nenek kesayangan kite =( Aaaa , kite rindu nenek kite . Hmmm ='( Tapi yg still hidup life must go on right ? Jyeahh betul ^^ . Hekk =') Korang raye mne tahun nii ? Kite balik kampung kesayangan kite . Tempat tanah air kite ^^ . Tempat kite dilahirkan =D Iaitu die Tapah . Tahu tak tahu tak ? Hoho pape jeh lah kan ^^ . Hihi 


Okayy , malas nak update dahh . Sampai sini jeh lah kayy . Taktau nak cerite ape dah dkt korang . Hmmm =D Eh eh , tak sabar nak cutii ! Mggu depan kite balik kampung hari Sabtu . Huwaa , seronok nyeee , dpt lah menggila lagi dgn Abg Emy , Faiz , Fahmi , Husni . HAHAHA , aku sukaaaaa menggila gila dgn depa ! Depa lah cousin terbaikkk aku ! Hikkhokk , kay lah smpai sni jeh . Selamat membaca . Kbyee =D Assalamualaikum ^^